6 Nisan 2016 Çarşamba

Kaktüsün Laneti

                   Evet yanlış duymadınız kaktüslerin laneti olduğuna inanıyorum. (lanet kelimesini sevmesem de! şöyle anlatayım.) Baharı yaşadığımız şu günlerde benim yine her zamanki gibi çiçek sevgim ağır basmaya başladı. Fakat bu kez kurutmadan bakabileceğim bir şeyler arayışına girdim. İnternette gezinirken karşıma kaktüsgiller çıktı. Aslında tabi ki bilmediğim bir tür değil ama o kadar hoş terrarium örnekleri gördüm ki bir anda sevgi patlaması yaşadım.

 

                 Neyse eşten dosttan, gördüğüm her yerden kaktüs örnekleri topladım. Diktim toprağa süsledim velhasıııııl hiç abartmıyorum sulamak için yanına yaklaştığımda dahi elimin her yanı diken doluyor :) İşte bu sebepten diyorum kaktüsün laneti diye :) siz siz olun kaktüslere karşı dikkatli olun...
                 Bir de sukkulent furyası başladı malum. Bende nasibimi aldım tabi. Bu sukkulentler ve kaktüsler yazın haftada bir, kışın haftada iki kez sulanması yetiyormuş. Tam benlik :) Hemen örneklerinden ekleyeyim. kendinize iyi bakıııın....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder