17 Kasım 2016 Perşembe

MUG CAKE - FİNCAN KEK -

             Uzuuuuun bir aradan sonra herkese merhabaaa!

      Dün arkadaşımla sohbet ederken bir yandan da ona ikram edebileceğim pratik hazırlanışı kolay kısa sürecek bir tarif düşünüyordum. Ve aklıma mikrodalga da sufle tarzı bir şey yapmak geldi. Hemen internete sarılıp araştırdım. Keyifle, takip ettiğim bir youtuber'ın  kanalına göz attım. Sanırım bir tarif bulmuştum. Ve hemen denemeye koyuldum...
       Açıkçası pek umutlu değildim. (daha önceki denemem hüsranla sonuçlanmıştı çünkü!) Arkadaşımda öyle düşünüyor olacak ki 'boşver uğraşma yaa gel oturalım' felan deyip beni vazgeçirmeye çalışsa da kafaya koymuştum yapacaktım :) Hemen malzemeleri çıkarttım ve yaklaşık 5 dk da karıştırma işlemini bitirdim. Geriye mikrodalgayı ayarlayıp pişirmek kalmıştı. Sadece 1.5 dk da pişen fincan keklerim sayesinde mikrodalganın karşısında ağzımız açık kalakalmıştık. Hatta fincanın biri o kadar kabarmıştı ki taşacak sandım fakat tam o esnada neyse ki süresi dolmuştu. Saniyeler içinde öyle güzel kabarıyor ki görülmeye değer :)
     



Mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Kıvamı ve lezzeti müthiş oluyor.
 Tarif İdil Tatari nin youtube kanalında mevcuttur. Yanlız tavsiyem bütün püf noktalarına uymanız. 
Deneyen herkese şimdiden afiyet olsun.
hoşça kalın
sevgiyle kalın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder