30 Mart 2016 Çarşamba

Bitki Dünyasına Ufak Bir Dokunuş

        Bu yazıda anlatılanlar tamamen hayal ürünü olmayıp bilakis yazarın bitkiler üzerindeki aşırı sevgi ve beceriksizliğinin bir dışa vurumudur!





        Hahaha :D Merhabalar beni gören, okuyan, duyan var mı bilemiyorum varsa onlara selam olsuuun. Kendimi kendi kendine konuşan yarım akıllı gibi de hissetmiyor değilim. Herkes ilk zamanlar böyle mi düşünüyordu acaba?
       Neyse mevzumuza gelelim. Bundan birkaç yıl önce yukarıda gördüğünüz güzelliği halk pazarından satın almıştım. O kadar güzeldi ki minyatür bir gül ağacı! Bayılmıştım resmen... 
Gelin görün ki bitki yetiştirme ve bakımı konusunda inanılmaz kötüyüm. Çok sürmedi ve kurutmayı başardım ne yazık ki :( 
      
      Bu aralar bitki sevdam tekrardan baş göstermeye başladı ve narin bitkilere kıyamadığım için (daha doğrusu günlük bakım yapılacak bitkiler diyelim) ilgim sukulent bitkilere doğru bir geçiş yaptı. Sukulent bitkilerle ilgili engin bilgilerimi sizinle daha sonra başka bir yazımda paylaşacağım. ehe ehe :p 
      Aşağıda göreceğiniz resimde ise bu güzel güllerin saksısına yaptığım kaplamaları göreceksiniz. Kırtasiyeden aldığım ince karton kağıtlar (adını bilmiyorum) tutkal ve makas işinize yarayacak olan malzemeler. Gerisi el becerinize kalmış :) Kolay gelsiiin***




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder